Administration af andelsbolig-
og ejerforeninger

– få et skræddersyet tilbud

Vi tilbyder professionel administration af andelsboligforeninger og ejerforeninger – med fokus på gennemsigtighed, effektivitet og god kommunikation.

Som medlem af EjendomDanmark brancheorganisationen for ejere, udlejere og administratorer af fast ejendom i Danmark, er vi forpligtet til høj faglighed og branchens bedste praksis.

Vi er specialister i administration af ejendomme ejet af andelsboligforeninger og ejerforeninger. Med moderne administrationsteknologi sikrer vi en effektiv drift og en tæt dialog med bestyrelser samt beboere og ejere.

Vores administrationsydelser omfatter bl.a.:

  • Opkrævning af boligafgifter og ejerforeningsbidrag
  • Betaling af regninger med bestyrelsens attestation
  • Løbende bogføring af alle ind- og udbetalinger
  • Overdragelse af regnskabsmateriale til revisor
  • Lønudbetaling og indberetning af A-skat, feriepenge m.m.
  • Håndtering af forsikringssager via vores kontor
  • Dialog med bestyrelsen om vedtægter og husorden
  • Behandling af varme- og vandregnskaber samt opkrævning af efterbetalinger
  • Vurdering af foreningens retsstilling ved tvister
  • Deltagelse i udarbejdelse af årsregnskab og budget i samarbejde med revisor
  • Udarbejdelse af overdragelsesdokumenter ved salg af andelslejligheder (mod særskilt honorar)
  • Udarbejdelse af administratorskemaer ved salg af ejerlejligheder (mod særskilt honorar)
  • Påtegning af adkomstdokumenter ved pantsætning af andele (mod særskilt honorar)

Kontakt os i dag for et uforpligtende tilbud på administration af jeres andelsbolig- eller ejerforening.

Kontaktformular

Udfyld nedenstående formular. så ringer vi dig op

Advokat-Klaus-Lunøe-600px

Klaus Lunøe

Advokat & Partner
Advokat-Anne-Schack-Petersen-600px

Anne Schack Petersen

Advokat & Partner