Administration af andelsbolig-
og ejerforeninger
				– få et skræddersyet tilbud
Vi tilbyder professionel administration af andelsboligforeninger og ejerforeninger – med fokus på gennemsigtighed, effektivitet og god kommunikation.
Som medlem af EjendomDanmark brancheorganisationen for ejere, udlejere og administratorer af fast ejendom i Danmark, er vi forpligtet til høj faglighed og branchens bedste praksis.
Vi er specialister i administration af ejendomme ejet af andelsboligforeninger og ejerforeninger. Med moderne administrationsteknologi sikrer vi en effektiv drift og en tæt dialog med bestyrelser samt beboere og ejere.
Vores administrationsydelser omfatter bl.a.:
- Opkrævning af boligafgifter og ejerforeningsbidrag
- Betaling af regninger med bestyrelsens attestation
- Løbende bogføring af alle ind- og udbetalinger
- Overdragelse af regnskabsmateriale til revisor
- Lønudbetaling og indberetning af A-skat, feriepenge m.m.
- Håndtering af forsikringssager via vores kontor
- Dialog med bestyrelsen om vedtægter og husorden
- Behandling af varme- og vandregnskaber samt opkrævning af efterbetalinger
- Vurdering af foreningens retsstilling ved tvister
- Deltagelse i udarbejdelse af årsregnskab og budget i samarbejde med revisor
- Udarbejdelse af overdragelsesdokumenter ved salg af andelslejligheder (mod særskilt honorar)
- Udarbejdelse af administratorskemaer ved salg af ejerlejligheder (mod særskilt honorar)
- Påtegning af adkomstdokumenter ved pantsætning af andele (mod særskilt honorar)
Kontakt os i dag for et uforpligtende tilbud på administration af jeres andelsbolig- eller ejerforening.

